Brug Google til at oversætte siden. Heimstaden er ikke ansvarlig for oversættelsen.

Spørg os
Beboerside for

Kløverbladsparken

Velkommen til beboersiden

Her kan du hurtigt og nemt kan få overblik over forhold, der vedrører dit lejemål og den ejendom, du bor i.

Herunder finder du både den gældende husorden for dit lejemål og beboermappen, som giver dig et godt indblik i de indvendige og udvendige forhold samt gode råd til, hvordan du bedst vedligeholder din bolig.

Vi anbefaler at du mindst en gang om året løber mapperne igennem for at sikre vedligehold af din bolig og forebygge skader. Nogle elementer i din bolig, bør dog efterses oftere.

Eksempel: For en familie på fire, der alle benytter badet dagligt, vil behovet for afkalkning af brusehovedet og rengøring af afløbet være oftere end normen.

Husk at du også kan finde svar på dit oftest stillede spørgsmål på vores Kundeforum.

Ejendommens adresser

Kløverbladsgade 53-67 og 71-75 (ulige numre)
2500 Valby

Carl Jacobsens Vej 14 B-T
2500 Valby

Beboermappen

I punkterne herunder kan du finde vigtig information og gode råd om de praktiske forhold i din ejendom.

Forhold inde i lejligheden:

Ydervægge, bærende vægge, vægge mod nabolejligheder/opgange og lofter er lavet af beton.

Ikke-bærende indervægge er lavet af gasbeton.

Fra stikkontakter og lampeudtag er der ført ledninger lodret ned til gulvet, hvorfor der ikke må bores her.

Væggene i/mod badeværelset er lavet af jernarmeret beton og er kun 5 cm tykke. Der er vandrør og elinstallationer i væggene, hvorfor det er på eget ansvar, hvis man borer i disse vægge. Hvis man alligevel vil bore i væggene mod badeværelset, frarådes det at bore dybere end 3 cm, og uden brug af slagbor.

Bordpladerne er lavet af laminat. Vedligeholdelsen består af simpel rengøring med normale rengøringsmidler.

Farvestoffer fra mad, te m.v. kan trække ned i bordpladen og må derfor ikke ligge på bordpladen i længere tid.

Gulvet vaskes med normal sæbe beregnet til lakerede trægulve.

Anbefaling: Producenten anbefaler, at man bruger en hårdt opvredet klud ved gulvvask, da for meget vand vil gøre skade på gulvet.

Udsugningen på badeværelser og i emhætten kører konstant. Derfor vil der blive skabt undertryk i lejligheden, hvis ikke friskluftsventilerne er åbne. Undertrykket kan medføre pibelyde fra døre og vinduer. Endvidere kan der blive suget luft ind fra omkringliggende lejligheder.

Anbefaling: Friskluftsventilerne skal være åbne konstant for at sikre tilførslen af frisk luft til lejligheden. Dette er samtidig med til at sikre et sundt indeklima

Hvis afløb i bruseniche, håndvask og køkkenvask ikke trækker ordentligt, skal man som beboer selv forsøge at rense det. Dette gøres bedst med kogende vand. Det er ikke tilladt at hælde fedt fra madlavning i afløbene, da det vil danne klumper som stopper afløbene. 

OBS: Der må ikke anvendes afløbsrens, da det vil opløse plastikvandlåsen.

Emhætten har to hastigheder. En grundindstilling og en forceret.

Man kan ikke høre motorstøj fra emhætten, da motoren sidder på taget af bygningen.

I forceret/tændt tilstand er den indstillet til at suge ca. 40 l/s. Det vil for nogle ikke føles som særligt meget, men det er nok til at klare almindelig madlavning.

Anbefaling: Producenten anbefaler, at man vasker filteret i opvaskemaskinen en gang om måneden for at sikre optimal sugeevne.

For at sikre optimal funktionsevne skal hvidevarerne vedligeholdes jevnfør beskrivelserne i hvidevarenes manual. 

Manualer til hårde hvidevarer, eksempelvis køleskab, vaskemaskine, tørretumbler, kogeplade etc. forefindes ofte i lejligheden, når du flytter ind. Hvis dette ikke er tilfældet, kan du finde manualer på internettet ved at søge på hvidevarens mærke og model. 

Vejledning til at finde mærke og modelnr. til din hvidevare kan findes her: https://reservedele.nu/da/kundecenter/typeskilt

Hvis du har problemer med dine hvidevarer kontaktes teknisk afdeling via kontaktformularen nedenfor eller på siden Beboer. 

Hvis der rekvireres håndværkere eller servicefolk til et problem i lejligheden, og der ved besøget ikke kan konstateres en fejl eller problemet skyldes forkert betjening eller manglende vedligeholdelse, vil fakturaen for besøget tilgå beboeren.

OBS: Håndværkere/servicefolk skal altid bestilles gennem teknisk afdeling.

Forhold udenfor lejligheden:

Ejendommen er udstyret med affaldssug til husholdningsaffald.

Der må kun benyttes 15-20 liters affaldsposer, dette for at undgå tilstopning af skakten.

Derfor må der IKKE benyttes indkøbsposer og lign.

HUSK at binde knude på poserne inden de smides i skakten. Løst affald må ikke smides i skakten.

Pizzabakker skal rives i småstykker og lægges i en pose, før de må komme i affaldsskakten.

Pap, aviser, glas, elektronik og storskrald kan afleveres på nærmeste miljøstation.

Alt storskrald er man som beboer selv ansvarlig for at bortskaffe.

For at få opsat, tilføjet et navn eller få rettet eventuelle fejl på navneskiltet skal der rettes henvendelse til teknisk afdeling. Kom direkte i kontakt med os gennem kontaktformularen på siden Beboer. Når du vælger emne til navneskilte, sikrer vi, at dine henvendelser bliver registreret korrekt og besvares hurtigst muligt.

For at få lavet ekstra nøglebrikker skal man kontakte teknisk afdeling gennem kontaktformularen på siden Beboer. En ekstra nøglebrik koster 300 kr. Der udleveres 3 stk. til hvert lejemål. Det samme gør sig gældende, hvis der er problemer med nøglebrikker eller man mister en brik.

Hvis man oplever, at brikken pludselig ikke virker, så kan man forsøge at gå hen til "online døren " (opgangsdøren ned til p-kælderen) og holde brikken derpå et stykke tid, så den opdateres.

OBS. det er vigtigt, at man selv som lejer kontankter Heimstaden, så snart nøgleboksen ved indgangsdøren giver signal til lavt batteri. Ellers risikerer man, at der skal sendes en tekniker ud akut, hvis den løber tør for strøm. Dette vil blive på egen regning. 

Der må ikke grilles på lejemålenes altaner eller terrasser i stueetagen. Lejere med egentlig tagterrasse må benytte denne til at opstille grill under hensyntagen til de øvrige lejere i ejendommen. Der må ligeledes grilles i det fælles gårdanlæg under hensyntagen til de øvrige lejere i ejendommen.

Der findes cykelparkering i kælderen og foran opgangene.

De opstillede cykelstativer bedes altid anvendt ved parkering af cykler.

For at sikre brand- og flugtveje er det ikke tilladt at parkere cykler, så de spærrer flugtveje.

Heimstadens udlejningsafdeling administrerer parkeringspladserne til din ejendom i kælderen. 

Der er opstillet handikapplads i terræn.

Ønsker du at leje en parkeringsplads eller har du spørgsmål til parkeringsforholdene i ejendommen, er du velkommen til at kontakte udlejning@heimstaden.dk

Kontakt kundeservice

Skriv direkte til os

Indtast dit kundenummer (eks. 9-123-1-2) eller adresse (eks. Nørregade 12, 1. th) i formularen og vælg din adresse, når den kommer frem i feltet.

Andre muligheder

Find svar i Heimstadens kundeforum

I vores offentlige kundeforum har du også mulighed for at søge i tidligere stillede spørgsmål og svar. Finder du ikke dit spørgsmål besvaret, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os. Gå til kundeforum her.

Akutte problemer?

Ved akutte forhold, såsom problemer med vand, varme, elevator el.lign., kan du kontakte Heimstaden 24H Service på alle tider af døgnet.
Ring til os på: +45 33 75 10 10

For øvrige forhold håber vi, at du vil kontakte os ved hjælp af formularen eller ringe til os i kontorets åbningstid.