Brug Google til at oversætte siden. Heimstaden er ikke ansvarlig for oversættelsen.

Info vedr. coronavirus
Beboerside for

Hostrups Have

Velkommen til beboersiden

Her kan du hurtigt og nemt kan få overblik over forhold, der vedrører dit lejemål og den ejendom, du bor i.

Herunder finder du både den gældende husorden for dit lejemål og beboermappen, som giver dig et godt indblik i de indvendige og udvendige forhold samt gode råd til, hvordan du bedst vedligeholder din bolig.

Vi anbefaler at du mindst en gang om året løber mapperne igennem for at sikre vedligehold af din bolig og forebygge skader. Nogle elementer i din bolig, bør dog efterses oftere.

Eksempel: For en familie på fire, der alle benytter badet dagligt, vil behovet for afkalkning af brusehovedet og rengøring af afløbet være oftere end normen.

Husk at du også kan finde svar på dit oftest stillede spørgsmål på vores Kundeforum.

Ejendommens adresser

Hostrups Have 1-62
1954 Frederiksberg

Rolighedsvej 6-10
1958 Frederiksberg

Falkoner Allé 80
2000 Frederiksberg

Sankt Nikolaj Vej 11-15
1953 Frederiksberg

Beboermappen

I punkterne herunder kan du finde vigtig information og gode råd om de praktiske forhold i din ejendom.

Forhold inde i lejligheden:

Det er ikke tilladt at hælde fedt fra madlavning i afløbene, da det vil danne klumper, som stopper afløbene.

OBS: Du må ikke anvende afløbsrens, da det vil opløse plastikvandlåsen.

Hvis afløb i bruseniche, håndvask og køkkenvask ikke trækker ordentlig, kan du som beboer først forsøge at rense det selv. Dette gøres bedst med kogende vand.

Kontakt Heimstaden via vores kontaktformular, hvis du forstsat har problemer med afløbet, efter du har forsøgt med kogende vand.

​Bordpladerne af træ og laminat Vedligeholdeles af simpel rengøring med normale rengøringsmidler.

Farvestoffer fra mad, te m.v. kan trække ned i bordpladen og må derfor ikke ligge på bordpladen i længere tid.

Gulvet vaskes med normal sæbe beregnet til trægulve.

Anbefaling: Producenten anbefaler, at man bruger en hårdt opvredet klud ved gulvvask, da for meget vand vil gøre skade på gulvet.

For at sikre optimal funktionsevne skal hvidevarerne vedligeholdes jevnfør beskrivelserne i hvidevarenes manual.

Manualer til hårde hvidevarer, eksempelvis køleskab, vaskemaskine, tørretumbler, kogeplade etc. forefindes ofte i lejligheden, når du flytter ind. Hvis dette ikke er tilfældet, kan du finde manualer på internettet ved at søge på hvidevarens mærke og model.

Vejledning til at finde mærke og modelnr. til din hvidevare kan findes her: https://reservedele.nu/da/kundecenter/typeskilt

Hvis du har problemer med dine hvidevarer kontaktes teknisk afdeling via kontaktformularen nedenfor eller på siden Beboer.

Hvis der rekvireres håndværkere eller servicefolk til et problem i lejligheden, og der ved besøget ikke kan konstateres en fejl eller problemet skyldes forkert betjening eller manglende vedligeholdelse, vil fakturaen for besøget tilgå beboeren.

OBS: Håndværkere/servicefolk skal altid bestilles gennem teknisk afdeling.

Forhold udenfor lejligheden:

Husholdningsaffald skal anbringes i omhyggeligt lukkede poser i ejendommens affaldscontainer.

Aviser, pap, ugeblade, glasemballager og alt andet affald skal afleveres i overensstemmelse med skiltningen i affaldsområderne.

Affald, der ikke kan fjernes med den almindelige dagrenovation, skal fjernes af lejeren for egen regning.

Kasserede møbler, papkasser o. lign. må ikke sættes på/i trapper, gange, lofter, kældre og gård.

Erhvervsvirksomheder skal selv fjerne erhvervsaffald.

For at få opsat, tilføjet et navn eller få rettet eventuelle fejl på navneskiltet skal der rettes henvendelse til teknisk afdeling. Kom direkte i kontakt med os gennem kontaktformularen på siden Beboer. Når du vælger emne til navneskilte, sikrer vi, at dine henvendelser bliver registreret korrekt og besvares hurtigst muligt.

For at få lavet ekstra nøgler skal man kontakte teknisk afdeling gennem kontaktformularen på siden Beboer.

Det samme gør sig gældende, hvis der er problemer med nøgler eller man mister en nøgle.

Ejerdommens vicevært varetager trappevask og vedligeholdelse af fællesarealer.

Der findes cykelparkering i kælderen og foran opgangene. De opstillede cykelstativer bedes anvendt ved parkering af cykler.

For at sikre brand- og flugtveje er det ikke tilladt at parkere cykler i portene ind til gården.

Du må holde 2 timer ved gårdhaven. Hvis du vil parkere ud over dette skal du købe en billet eller licens hos Frederiksberg kommune.

Kontakt kundeservice

Skriv direkte til os

Indtast dit kundenummer (eks. 9-123-1-2) eller adresse (eks. Nørregade 12, 1. th) i formularen og vælg din adresse, når den kommer frem i feltet.

Andre muligheder

Find svar i Heimstadens kundeforum

I vores offentlige kundeforum har du også mulighed for at søge i tidligere stillede spørgsmål og svar. Finder du ikke dit spørgsmål besvaret, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os. Gå til kundeforum her.

Akutte problemer?

Ved akutte forhold, såsom problemer med vand, varme, elevator el.lign., kan du kontakte Heimstaden 24H Service på alle tider af døgnet.
Ring til os på: +45 33 75 10 10

For øvrige forhold håber vi, at du vil kontakte os ved hjælp af formularen eller ringe til os i kontorets åbningstid.