fbpx

Brug Google til at oversætte siden. Heimstaden er ikke ansvarlig for oversættelsen.

Spørg os

Heimstadens beboerundersøgelse

Tak for de mange input!

Flere end 3.000 har besvaret Heimstadens beboerundersøgelse 2019 – det er imponerende mange!

Vi vil bruge den kommende tid på at dykke ned i besvarelserne og afdække, hvor vi bedst sætter ind for at skabe de bedste beboeroplevelser i og omkring ejendommene samt kontakten til Heimstaden som udlejer.

Allerede nu har vi iværksat nogle initiativer, som du kan læse om nedenfor.

 

Heimstaden 24-timers service

Bemærk nyt nummer!  

Fra og med fredag den 14. juni 2019 skal du kun huske ét telefonnummer, når du skal have fat i Heimstaden. Det gælder uanset, om du kontakter os inden for vores normale åbningstid, eller du står med et akut problem uden for vores normale åbningstid.

Kontakt fremover Heimstaden på tlf.:
+45 33 75 10 10

I den kommende tid, vil vi hænge mærkater med kontakt til Heimstaden 24H Service op i alle opgange, ligesom vi løbende vil uddele mindre stickers til dørtelefoner og elskabe. 

Beboere i ejerforeninger og rækkehuse vil ligeledes modtage stickers, som kan placeres inden for i boligen. 

På mærkaten finder du også en QR-kode, som linker dig direkte til Heimstadens beboerside. Her kan du finde svar på de fleste spørgsmål – og kontakte os via kontaktformularen

Udvidet kundeservice-team i dagtimerne

Heimstaden kundeservice er blevet styrket på både den digitale front og medarbejderfronten, så vi er bedre rustet til at besvare henvendelser fra dig som beboer og sikre den hurtigst mulige løsning på din henvendelse. 

Derfor har vi nu oprettet et decideret kundecenter hvor kundeservicekonsulenter sidder klar til at besvare dine henvendelser på telefon og mails, og som sikrer, at din henvendelse kommer til den rette medarbejder, hurtigt og effektivt. 

Samtidig har vi ansat en kundeservicechef, hvis primære opgave er at have dig som beboer i centrum, og som løbende arbejder med den feedback, vi modtager, i form af konkrete forbedringstiltag.

Serviceteknikere til alle ejendomme

For at sikre den bedste service og drift er vi i gang med at koble faste serviceteknikere til alle ejendomme.

Serviceteknikerne vil fremover tage sig af daglige driftsopgaver og holde et ekstra opsyn på vores ejendomme, så vi kan få dem til at fungere bedst muligt for vores lejere. Dette tiltag forventes at være helt oppe at køre i løbet af efteråret 2019. 

Det kan også være vores serviceteknikere, du møder, hvis der opstår problemer inde i dit lejemål. I det tilfælde vil serviceteknikeren vurdere problemet, løse det eller tilkalde ekstern hjælp.

Du kan altid genkende Heimstadens serviceteknikere på tøj og servicebiler.

Beboerrepræsentation

Vi har gode erfaringer med ejendomme, der har etableret beboerrepræsentation, hvor vi oplever en god dialog og dynamik. Derfor vil vi gerne opfordre til at endnu flere etablerer beboerrepræsentationer.

Hvis I har spørgsmål til, hvordan man stifter og driver en beboerrepræsentation, er I meget velkomne til at kontakte Heimstadens administrationschef, Tina Hansen, som vil vejlede jer gennem processen:

E-mail: tina.hansen@heimstaden.dk

Din mening betyder noget!

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Få tips og inspirerende artikler fra Heimstaden.