Brug Google til at oversætte siden. Heimstaden er ikke ansvarlig for oversættelsen.

Ledig stilling

Teamleder til Region Syddanmark

Teamleder til Region Syddanmark

Kan du motivere og udvikle dine medarbejdere til at yde det bedste hver dag? Er du klar til at gribe opgaverne i en værdidrevet virksomhed i hastig vækst? Så læs med her 

Vi søger en teamleder (vores interne titel er driftschef) til at lede og udvikle vores team af servicetekniker i Region Syddanmark – i samarbejde med resten af Facility Managements dygtigt kollegaer. Og i tæt sparring og samarbejde med de øvrige driftschefkolleger.

Du bliver en del af vores Facility Management hvis ansvar bl.a.er at håndterer:

  • Planlægning og prioritering af driftsopgaver
  • Driftsadministration, herunder udarbejdelse af vedligeholdelsesplaner samt implementering af digitale og bæredygtige løsninger
  • Den daglige drift og vedligeholdelse på og omkring vores ejendomme og administrative opgaver (faktura, My Work mm.)
  • Håndværksmæssige opgaver i boligerne og på ejendommene når der er behov
  • Kvalitetssikring af istandsættelser
  • Budget- og omkostningsstyring rundt om de enkelte ejendomme i porteføljen
  • Rekvirering af eksterne håndværkere og servicepartnere – og kvalitetssikring af samme
  • Ledelse, udvikling og motivation af vores 10 serviceteknikere

Du trives i en organisation, som er under udvikling og omstilling – og hvor du får en vigtig rolle i forhold til at implementere og efterleve politiker, processer og digitale platforme samt motivere og udvikle dine medarbejdere til at yde deres bedste hver dag.

Sammen skal I sikre, at vi altid leverer den bedste beboerservice, overholder deadlines og budgetter, lever vores værdier i det daglige og bidrager til vores mål for at skabe boliger med omtanke.

Vi forestiller os, at du:

  • Du er ny leder med 1-2års erfaring eller leder med flere års erfaring inden for ejendomsdrift eller Facility management på både strategisk og operationelt niveau
  • Har erfaring med økonomi- og kvalitetsstyring
  • Som personaleleder er udadvendt, samlende og en god kommunikator
  • Er meget fortrolig med IT og digitale platforme – Det er en fordel hvis du har kendskab til Unik, Bolig 4, men ikke et krav
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker engelsk i skrift og tale (koncernsprog).

Din base bliver på vores regionskontor i Odense, men du vil også have arbejdsdage, hvor du er ude på vores hubs for at besøge dine medarbejdere, eller på ejendommene for at hjælpe vores beboere. Du trives med en omskiftelig hverdag og vægter højt, at du både har opgaver i driften og på kontoret.

Hvordan søger jeg jobbet? 

Vi kender værdien af at udfordre ubevidst bias og vigtigheden af, at fokusere på den enkeltes fulde potentiale og kompetencer. Derfor beder vi ikke ansøgere om en motiveret ansøgning, når de søger vores stillinger, men bruger test som et værktøj i processen. På denne måde sikrer vi, at vi ikke går glip af kandidater som måske har mindre erfaring, men alligevel ville bringe den rette indstilling, kompetencer og forudsætninger for at lykkes i rollen.

Synes du, at ovenstående lyder interessant, og kan du identificere dig med Heimstadens værdier Care, Dare & Share?

Så send et CV hurtigst muligt. Du herefter modtage en personligheds- og afdærdstest test pr. mail som vi skal bede dig om at besvare. 

Vi forventer af afholde 1. samtalerunde i uge 15.  

Hvis du har spørgsmål til stillingen så kan de rettes til Head of Operation, Bente Brydegaard Johansen tlf.: +45 40 40 52 69

Hvordan ser hverdagen ud hos Heimstaden?
Du bliver en del af en travl og afvekslende hverdag i en virksomhed, hvor iværksætterånden hersker, og hvor professionalisme, integritet og innovation vægtes højt.

Vi er i dag 270 gode kolleger, der arbejder ud af vores kontorer i København, Odense og Aarhus. Gennem omtanke, autenticitet og nytænkning, skabe boliger med omtanke. Hver dag.

Genvejen til gode løsninger er dedikerede medarbejdere. Derfor sigter vi mod at skabe et motiverende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde samt faglig og personlig udvikling, som vi hjælper på vej med attraktive personalegoder som Overenskomst med pension, sundhedsordning, betalt internet og sport, sociale arrangementer og meget mere.

Hos Heimstaden ved vi, at mangfoldighed gør os stærkere og bedre som virksomhed. Hver dag servicerer vi beboere fra hele verden i deres hjem.

Det afspejler vi også i vores medarbejdersammensætning. For at holde rekrutteringsprocessen så fordomsfri som muligt, er det vigtigt for os at understrege, at vi ikke behøver information om dit navn, alder, baggrund, da dette ikke siger noget om dig og dine kvalifikationer. Dog er du meget velkommen til at sende de informationer du mener vi skal vide, for at lære dig bedre at kende.

Heimstaden er et af Europas ledende boligejendomsselskaber og -investor med cirka 160.000 lejeboliger i 10 lande og en samlet porteføljeværdi på 351 milliarder svenske kroner. Vi køber, udvikler og forvalter lejeboliger i et evighedsperspektiv. Guidet af vores skandinaviske arv og vores værdier, Care, Dare & Share, udlever vi vores vision om at skabe boliger med omtanke – for en enklere og bedrehverdag. Heimstaden er noteret på Nasdaq First North Growth Market. Læs mere på www.heimstaden.com

Vi kender værdien af at udfordre ubevidst bias og vigtigheden af, at fokusere på den enkeltes fulde potentiale og kompetencer. Derfor beder vi ikke ansøgere om en motiveret ansøgning, når de søger vores stillinger, men bruger test som et værktøj i processen. På denne måde sikrer vi, at vi ikke går glip af kandidater som måske har mindre erfaring, men alligevel ville bringe den rette indstilling, kompetencer og forudsætninger for at lykkes i rollen. Hvis du har spørgsmål til dette, er du velkommen til at kontakte os.