Brug Google til at oversætte siden. Heimstaden er ikke ansvarlig for oversættelsen.

Ledig stilling

Marketing Communications Manager til Heimstaden Danmark

Marketing Communications Manager til Heimstaden Danmark

Er du klar til at drive vores kampagnemotor på produkt og brandidentitet – og håndtere vores content og community på sociale medier?  Er du en dygtig projektleder, som forstår at ramme relevante målgrupper på tværs af kanaler, og elsker du at skabe resultater? Så læs med her.

Vi søger en Marketing Communications Manager til Heimstaden Danmarks Brand & Communications-team.

Som vores kommende kollega bliver du en del af et lille, dynamisk team og en hverdag, hvor alle er drevet af lysten til at gøre en forskel og bidrage til Heimstadens strategiske mål og forretning.

En stor del af vores dagligdag går med at producere indhold, der engagerer vores beboere, brander Heimstaden mod omverden og markedsfører vores produkter mod relevante kundegrupper, som tæller alt fra små og store familier til singler og studerende.

Jobbet som Marketing Communications Manager
Vi er på jagt efter en erfaren kampagne- og SoMe-ansvarlig, der brænder for at drive kampagner fra A til Z, motiveres af leadoptimering og -konvertering, og som kan omsætte brand og indhold til fængende storytelling, kreativer og koncepter:

  • Du ved, at en levende tone og lettilgængelige tekster kombineret med video, grafik og fotos er vigtige ingredienser for digital kommunikation, og du evner at producere det meste af indholdet selv – eller oversætte indhold fra vores øvrige platforme, så det passer til kanal og målgruppe.
  • Den samme erfaring trækker du på, når du driver marketingkampagner (paid) for ledige boliger på tværs af både digital, print og outdoor – dog særligt på sociale medier. Ligesom du driftssikkert håndterer budget- og medieplanlægning samt performanceovervågning, løbende afrapportering og evaluering op mod de fastlagte KPI’er.
  • Som business partner for udlejningsafdelingen, indgår du i tæt samarbejde med udlejningschefen om markedsføring af tomgangsboliger – herunder identificere muligheder, koordinere med interne og eksterne ressourcer samt sikre effektiv planlægning, eksekvering og opfølgning.
  • Din naturlige flair for koncepter og godt indhold bruger du til at udfolde Heimstadens brandkoncept (Friendly Homes) til relevant content og community management på sociale medier.

Derudover indgår du naturligt i afdelingens mange øvrige opgaver, der skal bidrage til at styrke Heimstadens forretning, omdømme, brand og beboerservicer. Vi arbejder primært ud af hovedkontoret i København, men en vis rejseaktivitet rundt i landet må forventes.

Hvem er du?

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund – formodentlig på kandidatniveau – og har minimum 5-7 års erfaring med digital kommunikation og branding. Det tæller til din fordel, hvis du har høstet en del af din erfaring på bureau eller i en international koncern.

Du har dokumenteret erfaring med campaign (paid), content og community management, har en veludviklet kommerciel forståelse for at skabe indhold til forskellige målgrupper og ved, hvorfor strategiske brandtemaer, kunderejse og dataanalyse er en naturlig del af vores professionelle hverdag. 

Du tør udfordre formaterne og tænke i nye løsninger samtidig med, at du har øje for at sikre det ensartede udtryk i både vores visuelle og skriftlige kommunikation i overensstemmelse med vores branding guidelines.

Derudover forventer vi, at du:

Lyder dette som noget for dig? Så send dit motiverede CV (på dansk) hurtigst muligt – vi indkalder løbende til samtale og besætter stillingen så snart, vi har fundet den rette kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Heimstaden er et af Europas ledende boligejendomsselskaber og -investor med cirka 163.000 lejeboliger i 9 lande og en samlet porteføljeværdi på 347 milliarder svenske kroner. Vi køber, udvikler og forvalter lejeboliger i et evighedsperspektiv. Guidet af vores skandinaviske arv og vores værdier, Care, Dare & Share, udlever vi vores vision om at skabe boliger med omtanke – for en enklere og bedrehverdag. Heimstaden er noteret på Nasdaq First North Growth Market. Læs mere på www.heimstaden.com

Vi kender værdien af at udfordre ubevidst bias og vigtigheden af, at fokusere på den enkeltes fulde potentiale og kompetencer. Derfor beder vi ikke ansøgere om en motiveret ansøgning, når de søger vores stillinger, men bruger test som et værktøj i processen. På denne måde sikrer vi, at vi ikke går glip af kandidater som måske har mindre erfaring, men alligevel ville bringe den rette indstilling, kompetencer og forudsætninger for at lykkes i rollen. Hvis du har spørgsmål til dette, er du velkommen til at kontakte os.