Brug Google til at oversætte siden. Heimstaden er ikke ansvarlig for oversættelsen.

Info vedr. coronavirus

Asset Manager - med stærke analytiske og finansielle evner

Da vores nuværende Asset Manager skal videre internt til vores Group Asset Management team i Heimstaden Invest, søger vi nu en Asset Manager med stærke analytiske evner til vores danske team. 

Vi søger en erfaren Asset Manager med stærke analytiske og finansielle kompetencer, som sætter en ære i at søge løsninger og samtidig bidrager fagligt og socialt til teamet.

Vi er en ung, uformel og dynamisk organisation, der fortsat er under opbygning og udvikling, hvilket også er gældende for Asset Management funktionen. Så har mod på at spille en afgørende rolle i opbygningen af vores Asset Management Team, kan du forberede dig på en spændende rejse med os.

I AM beskæftiger vi os primært med boligudlejning, som er den klart største del (mere end 90%) af porteføljen. Du bliver en del af en kompetent og dynamisk team på 4, som i dag består af to Asset Managers, én Teknisk Asset Manger og Head of Asset Management. 

Hos Heimstaden bliver du en del af en international organisation, hvor professionalisme, samarbejde og godt humør vægtes højt. Du får således god mulighed for at bidrage til at etablere den gode kultur og arbejdsrammerne i en virksomhed, der er drevet af at skabe værdi for vores ejere og lejere gennem omtanke, autenticitet og nytænkning.

Dine nøgleopgaver
Som Asset Manager får du ansvaret for udvikling, analyse og rapportering på porteføljen.

Dine arbejdsopgaver består bl.a. af: 

Forretningsplaner

  • Analysering af potentielle udviklingsprojekter     
  • Udarbejdelse og gennemførelse af forretningsplaner 
  • Optimering af drift på tværs af porteføljen
  • Investeringsanalyser

Drift/administration

  • Asset management-rapportering
  • Rapportering til koncernen, samt internt
  •  Indsamling og analyse af data
  • Optimering og analyse af processer og arbejdsgange.

Udvikling af porteføljen 

  • Identificering og analyse af potentiale på tværs af porteføljen
  • Business cases
  • Bistå vores investeringsteam med; Input til businessplaner, opfølgning på businessplaner

Hvem er du?
Du har min. 5 års relevant erfaring fra en lignende rolle som Real Estate Asset Manager, eller fra en stilling som investerings-/finansanalytiker i et ejendomsselskab, kapitalfond etc.

Vi forestiller os, at du:

  • Har en videregående finansiel uddannelse fx cand.merc. i finansiering eller tilsvarende
  • Besidder stærke evner inden for dataanalyse og har et generel analytisk mindset 
  • Har udpræget flair for Excel og lignende værktøjer
  • Har erfaring med projektledelse og evner at holde mange bolde i luften på en gang
  • Er flydende i dansk og engelsk i såvel skrift som tale
  • Har kendskab til Unik Bolig 4 – dog ikke et krav

Som person er du:

  • Selvdreven og en igangsætter: Du er initiativrig og venter ikke på at andre finder på en løsning, men opsøger den selv. 
  • Samarbejdes orienteret: Du går gerne forrest men evner samtidig at spille dine kollegaer gode. 
  • Struktureret: Du er en organiseret person, der holder styr på detaljen. Du bevarer overblikket i pressede situationer og misser ikke deadlines

Om stillingen
Stillingen er fast stilling på 37/t ugentligt på vores hovedkontor i Sank Petri Passage, tæt på offentlig transport ved Nørreport. 

Send din ansøg hurtigst muligt – vi kalder løbende til samtaler og lukker for opslaget, når vi har fundet den rette kandidat. Synes du, at ovenstående lyder interessant, og kan du identificere dig med virksomhedens værdier? Så send en ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Hvordan ser hverdagen ud hos Heimstaden? 
Som Asset Manager bliver du del af en travl og afvekslende hverdag i en virksomhed, hvor iværksætterånden hersker, og hvor professionalisme, integritet og innovation vægtes højt. 
Du vil have mange interne såvel som eksterne samarbejdspartnere, hvorfor evnen til at samarbejde og kommunikere er afgørende for at lykkes i rollen som Asset Manager.

Genvejen til tilfredse kunder går gennem dedikerede medarbejdere. Derfor sigter vi mod at skabe et motiverende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde samt faglig og personlig udvikling. Det hjælper vi på vej med attraktive personalegoder som frokostordning, pension, sundhedssikring, sociale arrangementer og meget mere.

Om Heimstaden
Heimstaden opkøber, udvikler og forvalter ejendomme i hele Europa. Heimstaden Danmarks portefølje består både af nyopførte og etablerede ejendomme i hele landet med lejemål til private og erhverv. Vores vision er at forenkle og berige vores lejeres hverdag gennem boliger med omtanke.

Heimstaden blev grundlagt i Sverige i 1998 og har været etableret på det danske marked siden 2014. Heimstaden Danmark tæller i dag godt 225 medarbejdere, der arbejder ud af vores kontorer i København, Odense og Horsens.
Læs mere på www.heimstaden.dk/om-oss  

Hos Heimstaden ved vi, at mangfoldighed gør os stærkere og bedre som virksomhed. Hver dag servicerer vi beboere fra hele verden i deres hjem. Det afspejler vi også i vores medarbejdersammensætning.
For at holde rekrutteringsprocessen så fordomsfri som muligt, er det vigtigt for os at understrege, at den eneste information, vi behøver om dig er din kontaktinformation, adresse og et komplet CV med din erhvervserfaring.

Dine personlige data så som navn, alder, baggrund er ikke et krav at fremsende, da dette ikke siger noget om dig og dine kvalifikationer, men du er selvfølgelig velkommen til at udfylde dette. Vi ser frem til at modtage din ansøgning hos Heimstaden!