Brug Google til at oversætte siden. Heimstaden er ikke ansvarlig for oversættelsen.

Spørg os

Natasha fra Kommunikation og Marketing

I ‘Mød Heimstaden’ fortæller forskellige kolleger om deres arbejde i Heimstaden – og hvordan de skaber boliger med omtanke.

Udgivet den 17. december 2019

Kommunikation og Marketing (MarCom) står for at kommunikere, brande og markedsføre Heimstaden, både internt og eksternt. Afdelingens opgaver består bl.a. i at udvikle og implementere kommunikationsplaner, -koncepter og -aktiviteter i overensstemmelse med koncernens og den danske strategi.

Til dagligt håndterer afdelingen alt fra grafiske materialer, PR, markedsføring af nye projekter og ledige boliger, til kampagner og content til alle kanaler, intern kommunikation, support til andre afdelinger og den vigtige opgave med at skabe engagerende nyheder og events for beboerne.

Natasha startede i december 2019 og har siden første dag haft fokus på beboerkommunikation, store kampagner på vores nyopførte ejendomme og indholdsproduktion på tværs af kanaler.

Hvordan ser din dag typisk ud?

“Min dag varierer rigtigt meget, men en typisk dag handler bl.a. om at sikre overblik over vores kampagner, sikre at de boligsøgende lander de rigtige steder og får en god oplevelse af vores boliger og måske booker en fremvisning hos vores kolleger i udlejning,” fortæller Natasha.

En stor del af hverdagen går desuden med at supportere og samarbejde med de øvrige afdelinger; bl.a. udlejning, kundeservice og administration om beboerkommunikation, asset management om nye ejendomsprojekter – og HR i forhold til den interne kommunikation.

Læs også: Mød Heimstaden – Victoria fra kundeservice

Derudover står Kommunikation og Marketing – og særligt Natasha – for at udarbejde indhold til alle Heimstadens kanaler: hjemmeside, sociale medier, flyers, bannere, skilte, velkomstbreve og nyhedsbrevet.

Hvad ligger der i det?

“Der ligger mange ting i det. Dels at vi skal sikre, at vores kommunikation er tydelig, transparent og enslydende og generelt løfte informationsniveauet. Vi har mange forskellige beboere, og vi skal gerne kommunikere med alle i øjenhøjde. Det er en af vores fornemmeste opgaver at sikre, at der ikke er barrierer mellem os som udlejere og vores beboere.”, fortæller Natasha og forsætter:

“Og så skal vi også engagere vores beboere gennem god kommunikation, artikler og events. Det er et af de områder, hvor Heimstaden gerne vil adskille sig. Vi vil gerne levere dét ekstra.”

(Artiklen fortsætter under billedet)

Natasha arbejder i Kommunikation & Marketing, hvor hun bl.a. står for kampagner og indholdsproduktion. Hun holder særligt af alsidigheden i hverdagen og det stærke sammenhold blandt kollegerne.

Hvorfor valgte du at arbejde hos Heimstaden, og hvad er det bedste ved dit job?

“Det gjorde jeg, fordi jeg gerne ville arbejde med noget, der giver mening. Og det gør man både, når man hjælper folk til at få et hjem, og når man hjælper beboerne til at føle sig trygge og tilpas i deres boliger”, fortæller Natasha og fortsætter:

“Det var også virkeligt vigtigt for mig at vælge et sted, hvor der var et godt socialt sammenhold, og det fik jeg hurtigt indtrykket af, at der var her”.

For Natasha er noget af det bedste ved jobbet alsidigheden, da ikke to dage er ens. Hun uddyber: “Man bliver både udfordret på den professionelle værktøjskasse og lærer samtidig nye ting hele tiden. Og så betyder det meget for mig, at man bliver hørt, når der tænkes i nye idéer og løsninger. Det gælder på kryds og tværs. Og så er de mange gode kolleger bare ’the cherry on top’.”

Læs også: ArkitekTUREN – Isbjerget

’Boliger med omtanke’ – hvad betyder det for dig?

“Jeg synes, det er dejligt at gå på arbejde for at skabe noget større. Boliger med omtanke handler både om, at vi tænker i samfundsansvar, bæredygtighed og medarbejderforhold – vi tænker det hele vejen rundt. Og så er det selvfølgelig vigtigst af alt, at vores beboere har det godt og føler sig hjemme”, siger Natasha og uddyber:

“Vi har tre fælles værdier, som giver et rigtigt godt billede af, hvem Heimstaden er: Vi viser omtanke, vi prøver at være nytænkende, og vi er autentiske og tager ansvar,” siger Natasha og forsætter:

“Det er det, boliger med omtanke betyder for mig; at vi faktisk står ved, hvad vi siger og hver dag prøver at gøre tingene lidt bedre end dagen før.”