Brug Google til at oversætte siden. Heimstaden er ikke ansvarlig for oversættelsen.

Beboer

Heimstadens kundeforum

Vi opdaterer vores systemer

Vi opdaterer vores interne systemer torsdag-søndag, startende torsdag den 7. oktober kl. 12.00.

Vi gennemfører aftalte servicebesøg, ind- og fraflytninger som planlagt. Du vil dog kunne opleve længere ventetid på telefonerne, og vores kundeservice kan opleve problemer med at slå jer op i vores systemer.

Det vil ikke være muligt at tilgå MinBolig for de ejendomme, der deltager i piloten.

For forhold, der ikke haster, håber vi derfor, at du/I vil afvente med at kontakte os til næste uge. Vi forventer at driften er stabil igen mandag.

Tak på forhånd for forståelsen.

Venlig hilsen
Heimstaden Danmark

----

We are updating our internal IT systems between Thursday-Sunday, starting Thursday, October 7 at 12:00 pm.

We carry out scheduled service appointments, moving in and moving out as planned. However, you may experience longer waiting times on the phones, and our customer service may experience problems looking your account up in our systems.

It will not be possible to access MinBolig for the properties participating in the pilot.

For non-urgent matters, we therefore recommend that you will wait to contact us until next week. We expect operations to be stable again on Monday.

Thanks in advance for your understanding.

Kind regards,
Heimstaden Danmark

HeimstadenOprettet: 6. October 2021, kl. 09:26

Tilføj kommentar eller skriv et nyt indlæg

Vær venligst opmærksom på at det er et offentligt forum, så venligst angiv ingen personlige oplysninger eller anden information

Dit navn og indlæg kan ses af alle. Din e-mail vises aldrig offentligt.