Brug Google til at oversætte siden. Heimstaden er ikke ansvarlig for oversættelsen.

Beboerside for

Englandsgade

Velkommen til beboersiden

Her kan du hurtigt og nemt kan få overblik over forhold, der vedrører dit lejemål og den ejendom, du bor i.

Herunder finder du både den gældende husorden for dit lejemål og beboermappen, som giver dig et godt indblik i de indvendige og udvendige forhold samt gode råd til, hvordan du bedst vedligeholder din bolig.

Vi anbefaler at du mindst en gang om året løber mapperne igennem for at sikre vedligehold af din bolig og forebygge skader. Nogle elementer i din bolig, bør dog efterses oftere.

Eksempel: For en familie på fire, der alle benytter badet dagligt, vil behovet for afkalkning af brusehovedet og rengøring af afløbet være oftere end normen.

Husk at du også kan finde svar på dit oftest stillede spørgsmål på vores Kundeforum.

Ejendommens adresser

Englandsgade 51
6700 Esbjerg

Norgesgade 15
6700 Esbjerg

Nørregade 8
6700 Esbjerg

Beboermappen

I punkterne herunder kan du finde vigtig information og gode råd om de praktiske forhold i din ejendom.

Forhold inde i lejligheden:

Du har individuelle fordelingsmålere i din lejlighed/ejendom, der registrerer forbrug af el, vand og varme.

Dette sikrer at du kun kommer til at betale for dit eget vand- og energiforbrug og giver en mere retfærdig fordeling af udgifterne blandt beboerne i ejendommen.

Techem udarbejder det årlige fordelingsregnskab og de tilhørende forbrugsopgørelser.

Dine fordele:

  • Du behøver ikke være hjemme ved aflæsning af målere
  • Ingen fremmede kommer ind i lejligheden
  • Aflæsningsværdierne kan hele tiden kontrolleres på målerne
  • Du har mulighed for at følge forbruget online.

Læs mere om Techem individuel forbrugsmåling på deres hjemmeside.

Techem Beboer App – forbrugsmåling online:

Med Techems radiobaserede fjernaflæsningsmålere har du mulighed for at få adgang til app’en ‘Techem Beboer App’, som kan hentes på Google Play og i App Store.

På PC kan du tilgå informationerne via følgende link: http://app.techem.dk.

Læs om app’ens indhold her.

Kontakt kundeservice

Skriv direkte til os

Indtast dit kundenummer (eks. 9-123-1-2) eller adresse (eks. Nørregade 12, 1. th) i formularen og vælg din adresse, når den kommer frem i feltet.

Andre muligheder

Find svar i Heimstadens kundeforum

I vores offentlige kundeforum har du også mulighed for at søge i tidligere stillede spørgsmål og svar. Finder du ikke dit spørgsmål besvaret, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os. Gå til kundeforum her.

Akutte problemer?

Ved akutte forhold, såsom problemer med vand, varme, elevator el.lign., kan du kontakte Heimstaden 24H Service på alle tider af døgnet.
Ring til os på: +45 33 75 10 10

For øvrige forhold håber vi, at du vil kontakte os ved hjælp af formularen eller ringe til os i kontorets åbningstid.